Performance display advertising

De reclamebanners op elke website, iedereen kent ze wel.

Performance display advertising is een effectieve manier van online adverteren, waarmee je veel traffic (naar de website) realiseert. De banners zijn vaak gericht op branding en sales, bijvoorbeeld een advertentie van een product uit je webshop dat al eerder is bekeken door een potentiële klant (remarketing).

Via onze speciale display tool kun je direct adverteren op miljoenen websites, waaronder grote publishers zoals Rubicon, Sanoma en RTL. Display advertising is tegenwoordig heel gericht op basis van doelgroepen, site onderwerpen en profielen. Daarnaast wordt de campagne continu gemonitord en bijgestuurd als blijkt dat een bepaald type banner voor meer conversie zorgt, waardoor de hoogste conversie verzekerd is.

Ieder filiaal heeft zijn eigen boodschap

LaComm werkt met een speciale multi-advertising tool, waardoor regionale campagnes lokaal kunnen worden uitgezet. Ideaal voor dealer- en franchiseorganisaties met verschillende filialen, die toch een uniforme uitstraling willen houden. De tool maakt gebruik van een zeer geavanceerd systeem en kan in een korte tijd netwerk-onafhankelijk geautomatiseerd inkopen om de beste posities te bepalen voor de banners. Met de nieuwste technologie op het gebied van display advertising, video- en mobile advertising kunnen wij sturen op het resultaat dat u wilt behalen. Via het systeem zijn de banners gemakkelijk aan te passen, zodat het perfect aansluit bij de lokale doelgroep.

Pluspunten aan display advertising:

  • LaComm is aangesloten op alle grote publishers ter wereld met potentieel bereik van 95%.
  • Op basis van response worden slecht renderende posities uitgesloten.
  • Hoe relevanter de info, hoe vaker de bezoeker doorklikt.
  • Het systeem bepaalt welke sites goed presteren. Er worden vooraf geen aannames gedaan.